STEROIDS and NERVOUS SYSTEM 2022 - Virtual Meeting

STEROIDS and NERVOUS SYSTEM
Torino, Italy | 19 - 22 February 2022

Dear colleagues,
After the meeting organized in 2021, we are organizing the 11th International Meeting on Steroids and Nervous System again in a virtual way. This is due to the very uncertain situation for the COVID-19. In fact we cannot predict if, in February, we will have free circulation or, again, closure of the borders.
We are very unhappy to take this decision, but at the same time we want to maintain the meeting that is, since a couple of decades, an important appointment for the steroids and nervous system reasearchers' community.
Roberto C. Melcangi and GianCarlo Panzica

more information > neurosteroids2022

23 giugno 2022

guarda il video

UniStem Day 2022 - Sogni e Incertezza... è la scienza, bellezza!

Dopo due edizioni online è tornato UniStem Day in presenza!
Venerdì 11 marzo l'infinito viaggio della ricerca ha fatto di nuovo tappa a Torino: ad accoglierlo 200 studenti delle scuole superiori del Piemonte nella bellissima cornice dell'Aula Magna della Cavallerizza Reale dell'Università di Torino. Erano invece oltre 300 gli studenti collegati online per la diretta streaming su UnitoMedia.

Hai perso la diretta? Ecco il video della registrazione.

11 febbraio 2022